اولین تیزر کوتاه برای "مرد پادشاهان" سال گذشته منتشر شد و پس از آن تریلر طولانی تری با حضور جما آرترتون پخش شد. اما تریلر سوم که می توانید در فیلم بالا نیز تماشا کنید ، جامع ترین پیش نمایش این فیلم است که دیده ایم. این تریلر دشمنان اصلی Kingsman را نشان می دهد. یک گروه جنایتکار خطرناک که می خواهد با راه اندازی یک جنگ بزرگ میلیون ها انسان را نابود کند. در اینجا نگاهی به The King's Man 2020 می اندازیم.

این پیش درآمد گروهی از خشن ترین و بدترین نوابغ جنایتکار تاریخ را دنبال می کند که قصد نابودی میلیون ها انسان را دارند. اکنون مرد باید تمام تلاش خود را برای مقابله با آنها انجام دهد. با گسترش ماجرا ، طرفداران شاهد ظهور اولین آژانس جاسوسی مستقل در جهان ، کینگزمن خواهند بود.


در پایان Kingsman: The Golden Circle ، آگی با یک پرنسس سوئدی ازدواج کرد ، هری رسماً به گروه بازگشت و تکیلا (با بازی Channing Tatum) به Kingsman پیوست.

بررسی فیلم های Kingsman Collection

Kingsman عنوان یک سریال اکشن و کمدی است که در هر قسمت ماجراهای سازمانی مخفی به همین نام را شرح می دهد. این مجموعه بر اساس کمیک Kingsman ساخته شده است که توسط مارول در سال 2012 منتشر شده است. اولین فیلم از این مجموعه با نام Kingsman: The Secret Service به کارگردانی متیو وانگ در سال 2014 اکران شد. اولین فیلم بلند Kingsman ، داستان شخصیتی به نام Axie را روایت می کند که در آنجا عضو یک سازمان مخفی می شود و دوره های آموزشی خود را طی می کند و در نهایت به یک کارآگاه مخفی حرفه ای تبدیل می شود. او در یک مأموریت حماسی سعی در جلوگیری از مرد ثروتمند و خطرناکی به نام ریچموند والنتاین (با بازی ساموئل ال جکسون) دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ، تاریخ اکران The Man's Man بار دیگر تغییر کرده است. استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی اعلام کردند که پیش درآمد Kingsman دیگر در 18 سپتامبر (28 سپتامبر) منتشر نمی شود و انتشار این فیلم اکشن 5 ماه به تأخیر افتاده است و اکران فیلم هم اکنون برای برنامه ریزی شده است 26 سپتامبر در فوریه 2021 (29 مارس 2017) منتشر شد. اگرچه اخیراً دیزنی فیلم های جدید جهش یافته (The New Mutants) و داستان شخصی دیوید کاپرفیلد (David Copperfield) را منتشر کرد ، اما تاخیر در اکران فیلم The Man's King (پادشاه مرد) به دلیل توقف تبلیغات تبلیغاتی آن چندان دور از ذهن نبود.