فیلم Black Widow بلافاصله پس از وقایع Captain America: War Civil اتفاق می افتد. ناتاشا با فرار از مقامات به خانه سابق خود در روسیه برمی گردد. در آنجا با یک رابطه گسسته و گذشته ای دردناک روبرو می شود. شخصیت منفی این فیلم Taskmaster نام دارد ، وی به عنوان یکی از خطرناکترین مزدوران دنیای کمیک های مارول شناخته می شود. با توانایی "تجسم واکنش ها" ، او می تواند از مبارزه هر کسی که مطالعه می کند تقلید کند و سپس تقلید کند.

فیلم "بیوه سیاه" همانطور که از عنوان آن پیداست ، داستان ناتاشا رومانوا را روایت می کند. البته این فیلم تعیین کننده اصل و نسب این قهرمان قدرتمند کمیک بوک نخواهد بود و ما فقط بخشی از ماجراهای ناتاشا و النا بلوف را دنبال می کنیم. با این حال ، داستان این کمیک بوک بسیار پیشرفته است. متأسفانه ، فیلمساز نتوانست همان داستان را به روشی استاندارد و قابل قبول به درستی توصیف کند. در ابتدا ما با یک اپیزود تقریبا طولانی روبرو هستیم ، که به عنوان مثال ، می خواهد افتخار جالبی را با شکوه و شرایط ایجاد کند ، اما همه چیز چنان آماتورانه ساخته شده است که مشکلات فیلمنامه اولین چیزی است که بیننده را نگران می کند.

 

در آغاز بیوه سیاه ، چندین لحظه خاص را مشاهده می کنیم ، مانند رابطه بین دو خواهر کوچکتر ، که در پایان تکرار می شود. طبیعتاً فیلمنامه نویس و کارگردان می خواستند با استفاده از این تکنیک در فیلمنامه و فیلم ، بازگشت ناتاشا به خانواده را زیبا و شاعرانه جلوه دهند ، اما چنان آرام اجرا می شود که نه در انتها ، بلکه در همان ابتدای کار قابل پیش بینی است. فیلم سینما. در گذشته نمونه های موفقیت آمیز بسیاری از این مسئله وجود داشته است که می توان آنها را در نوع نگاه سازندگان به مخاطبان خود جستجو کرد.

طرفداران فیلم های مارول همیشه یک سوال دارند: چرا شخصیت های ثور ، کاپیتان آمریکا و مرد آهنی ، ناتاشا رومانووا سابق ، هر کدام فیلم مستقل خود را داشتند؟ با مرگ رومانف در فیلم Avengers: Endgame ، ماجراجویی او به پایان رسید. طرفداران معتقد بودند که مرگ بیوه سیاه به معنی کنار گذاشتن شخصیت است. به همین دلیل ، آنها اعتراض خود را نسبت به این مشکل مدتها قبل از همه گیری آغاز کردند. فیلم کیت شورتلند نشان می دهد که بیوه سیاه مدتها پیش می توانست دنیای خودش را داشته باشد. زیرا شخصیت ، پس زمینه و طرح کافی برای ساخت یک مجموعه کامل وجود دارد. بسیاری از فیلم های منتشر شده در سال 2021 به دلیل واقعیت فیلمبرداری در دنیای پس از پوسته ، کمی متفاوت با فیلم های قبلی بودند. اما بیوه سیاه شباهت زیادی به فیلم های قبل از کوید دارد. این فیلم مطالعه یکی از محبوب ترین شخصیت های مارول در تاریخ است. دیدار با این شخصیت خیلی دیر اتفاق افتاد ، اما باز هم بهتر از هرگز.

 

همکاران ناتاشا تنها خانواده او هستند. به همین دلیل استیو راجرز را ترغیب می کند که تیم در طی جنگ داخلی از هم پاشیده نشود. ناتاشا به او التماس می کند که به هر حال خانواده را حفظ کند. در حالی که او هیچ استدلال و استراتژی برای جلب رضایت آنها یا التیام روابط قطع شده آنها ندارد ، اما تنها چیزی که می داند این است که این تیم باید یک تیم باقی بماند. در پایان جنگ داخلی ، ناتاشا آخرین مانع استیو و باکی برای فرار از دولت است. با شکستن توافق سوکوویا ، ناتاشا به استیو و باکی اجازه می دهد تا با موفقیت فرار کنند. در پایان ، اعتماد او به تنها دوستانش بیش از قانونی که وی می خواست استیو امضا کند ، در حال فروپاشی است. او که می داند خودش را به خطر خواهد انداخت ، به نفع اعضای خانواده اش تصمیم می گیرد. آیا این نوع ایثارگری نیست که خانواده ها برای یکدیگر انجام می دهند؟

 

از مسلسل ها و ابرقهرمانان شکست خورده مانند Taskmaster و Winter Soldier ، تا پایگاه های مجهز به آسمان ، تا یک شرور متولد و خطرناک که پشت پرده ای در تاریکی پنهان شده است و گروهی از جاسوسان که با یک سیستم دشمنان می جنگند ، Black Widow کار آسانی نیست آموزش. این موفقیت The Soldier Winter نیست ، بلکه تلاشی ناموفق برای تکرار موفقیت فیلم است که حتی یک تریلر جاسوسی نمی تواند آن را ارائه دهد ، داستانی خنده دار با کنشی نسبتاً اعتیاد آور. Black Widow شایسته مرحوم ناتاشا رومانووا نیست و زیرنویس موفقی در مجموعه تلویزیونی مارول نیست. این فقط یک محصول تکراری و کسل کننده دیگر است که هر ساله برای موفقیت در گیشه با فرمول های تکراری و فرمولی ایجاد می شود و مخاطبان مانند مصرف کنندگان هستند. آنها که به این محصولات معتاد شده اند ، با خوشحالی همه را به بهانه های مختلف قبول می کنند.